Välkommen
till Öppet hus

Öppet hus

Välkommen att besöka oss på något av våra Öppet hus! Om du är intresserad av vår utbildning är det ett perfekt tillfälle att få se på plats hur det fungerar.

På vårt Öppet hus får du träffa elever och personal som bland annat berättar om skolans utbildningar och vårt elevboende. Reser du långväga ifrån kan vi erbjuda ett övernattningsboende. Vi kan också skapa digitala möten och visningar om det finns önskemål.

Fyll gärna i intresseanmälan nedan så kan vi nå dig direkt med information.

Är du intresserad av Vattenfallgymnasiet?

Är du intresserad av att veta mer, få information om Öppet hus, prova-på-dagar eller vill få mer information om vad som händer på skolan så anmäl ditt intresse. Då ser vi till att du får den information du behöver.

Anmäl intresse:

Anmälan till Öppet hus

Genom att göra en anmälan till vårt Öppna hus och därmed lämna personuppgifter till Vattenfallgymnasiet, godkänner du att vi samlar in och behandlar dina personuppgifter i syftet att kunna skicka riktad information med nyhetsuppdateringar och evenemang via e-post och sms. Läs mer i vår integritetspolicy.

Stäng